Gyakran ismételt kérdések

GYIK – Sandori.hu Webáruház

Rendelés

Hogyan adhatok le rendelést?
A terméket helyezd a kosárba, majd kövesd a pénztár folyamatát. Kérjük, minden adatot pontosan adj meg a rendeléshez.

Mi történik rendelés után?
Automatikus visszaigazoló e-mailt kapsz a megadott címre. Ha nem érkezett meg, ellenőrizd a spam mappád vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.

Fizetés

Milyen fizetési módok közül választhatok?
Bankkártyás fizetés, előre utalás és utánvét is elérhető webáruházunkban.

Szállítás

Milyen szállítási módok elérhetők, és mennyibe kerül a kiszállítás?
Rendeléseidet GLS vagy MPL futárszolgálattal, illetve a választott átvételi pontokra kézbesítjük. A részletes szállítási díjak a Szállítási Információk oldalon találhatók.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A termék raktárkészlettől függően 1-3 munkanapon belül érkezik meg.

Termékinformációk

Nem találok elég információt egy termékről vagy a méretekről. Mit tegyek?
Írj ügyfélszolgálatunknak vagy használd a Kapcsolat oldalon található űrlapot – minden kérdésre választ adunk.

Visszaküldés, elállás, garancia

Meddig küldhetem vissza a terméket?
A csomag átvételét követően 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted termékünket a vonatkozó jogszabályok szerint.

Hogyan tudom elindítani a visszaküldést?
Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, és írásban jelezd elállási szándékod. A részletes visszaküldési feltételeket az ÁSZF tartalmazza.

Fiók és adatok

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, de a regisztrált vásárlóknak gyorsabb a rendelési folyamat.

Biztonságban vannak az adataim?
Igen, a Sandori.hu a GDPR szerint, adatvédelmi szabályzat alapján kezeli a személyes adatokat.

Egyéb kérdések

Hogyan léphetek kapcsolatba a Sandori.hu ügyfélszolgálatával?
Az info@sandori.hu címen, vagy a Kapcsolat oldalon található űrlapon keresztül várjuk üzenetedet.